איך מגישים בקשה להחזר מס הכנסה

בקשה להחזר מס הכנסה

אם ביצעתם בדיקה ואתם בטוחים כי אכן מגיע לכם החזר מס הכנסה הגעתם לשלב הסופי והחשוב ביותר והוא מילוי טופס 135. במידה ואתם שכירים שלא חייבים בהגשת דו"ח שנתי. טופס חייב להיות מושלם בפרטים וכתוב בצורה מדויקת טופס שאינו מדויק עלול לגרום לכם לא לקבל את הכסף שמגיע לכם בסופו של דבר.

הגשת בקשת החזר  המס מתחלקת בין עצמאים לשכירים:

הגשת המס לעיתים עלולה להיות מבלבלת ומעייפת בשל הבירוקרטיה והשגת המסמכים הכרוכה בכך. אם אתם עצמאים אתם ממלאים  את טופס  1305, ואם אתם שכירים אתם ממלאים את הטופס 135 שהוא דין וחשבון חלקי על ההכנסות שלכם בשנת המס.

הגשת המס כוללת גם את הפרטים של בין הזוג הרשום ועוד פרטים רלוונטיים לשנת המס: פירוט מצב משפחתי ושאר פרטים שונים שקובעים את הגובה של החזר המס כמו כן למלא פרטים שיש צורך בהם על מנת לקבל את החזר המס כמו חשבון בנק. למשל כמו : תשלומי מזונות , אם חד הורית, התאלמנות ועוד.

איך מגישים את הבקשה?

אפשר להגיש עצמאית את הבקשה הגשת הבקשה אינה עולה כסף אפשר להוריד את הטפסים להחזרי מס המתאימים ביותר אך רצוי להיעזר בחברה מקצועית לשם כך. החברה הזו תעזור לכם למלא את הטופס בצורה איכותית ומלאה כולל כל הפרטים האישיים שלכם וכן תעזור לכם בהשגת כל הטפסים האישיים להם אתם זקוקים. יש לצרף מסמכים של טופס 106 ( של הכנסות מהעבודה ) הכנסות אחרות, אישורים מהמוסד לביטוח לאומי בעניין כספים שנתקבלו ממנו כמו למשל: דמי לידה, גמלאות, אבטלה ועוד. אישורים לגבי מקום מגורים שיכול לזכות במס, אישורים  של קופות גמל פנסיה שלא שולמו על ידי המעביד. לאחר המילוי יש להעביר את הטופס אל פקיד השומה הקרוב לאזור המגורים.

ראו גם: חישוב החזר מס שנתי באתר טקס פיננסים

אודות המחבר

nobhillsoft@gmail.com'
השארת תגובה